czwartek, 27 września 2012

Ciekawostka:)

Na dobranoc przed kąpielą chciałam Wam kochane rzucić ciekawostkę:)

Wiecie, że najlepszy czas na wsmarowanie balsamu to pierwsze 3 min po kąpieli/prysznicu?
Skóra wtedy najlepiej chłonie, składniki kosmetyku i jest najlepiej nawilżona.
Może być nawet niedosuszona, lekko wilgotna, to nic nie przeszkadza:)
Także dzisiaj robicie wyścig z balsamem do ciała:)

ps. Jestem właśnie po peelingu z kawy...
dłonie delikatne jak jedwab, gładkie i nawilżone.
Spróbójcie namówić na to waszego faceta lub męża:)
Wiem, że oni nie lubią smarować się "mazidłami" a im dłoniom taki "chwilkowy" zabieg na pewno się przyda.

ps2. muszę ten peeling wypróbować na stopy? ciekawe, ciekawe..

Enjoy!

Rashly

8 komentarzy:

  1. Ciesze się że mój blog jest na Twojej liście :)) To dla mnie duże wyróżnienie, bardzo duże :) ja od mojego pierwszego wejścia na Twoją stronę mam Twoj blog w swoich ulubionych blogach kosmetycznych :)) I jestem z tego dumna. A co do ilości czytaczy na blogu...hmmm... ciężka sprawa, czasami ludzie sobie polecają godne czytania stronki, czasami możesz zyskać czytaczy odwiedzając blogi i zostawiając komentarz , wtedy jest szansa że ktoś po Twoim niku trafi na Twój blog( ale ja zazwyczaj reaguję tylko na takie komentarze które są związane z treścią mojego posta a często znajduję pod notatkami cos w stylu "Hej, wpadaj do mnie, www.132xgh.blogspot.com , obserwujemy?? " - na takie nigdy nie odpowiadam bo uważam że nie tędy droga.) Myślę że ilośc odwiedzin u Ciebie to tylko kwestia czasu bo piszesz fajne notki o ważnych dla wszystkich kobiet sprawach i piszesz to w prosty i zrozumiały sposób, przystępny dla każdej dziewczyny. No i wygląd bloga masz bardzo estetyczny, tło z tymi liściami zielonymi to był strzal w 10! :) Dobrze się kojarzy i jest bloski naturalnym kosmetykom robionym z roślin - super :)) Będzie dobrze, trzeba tylko troche czasu i cierpliwości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola jestes cudowna!!:) wywolujesz usmiech na mej twarzy i nie potrzebnie czujesz sie wyrozniona przeciez tak fajnie piszesz ze bede zagladac tylko musialm dodawac blogi recznie bo nie umiem wyszukac ich w tych dodanych z 2 blogow.
      Ja sie czuje wyjatkowo jak mi takie tutaj piekne komplementy:)
      Nie cierpie jak ktos mi podsyla adres bloga i pyta czy obserwujemy;/ na dzieciowym blogu mialm tak kilka razy, to po prostu nabijanie ludzi na konto obsow a ja bym chcial prawdziwych czytaczy:)
      w takim razie czekamy i piszemy:)
      Dziekuje!
      :)

      Usuń
  2. W zasadzie ten mój poprzedni komentarz powinien sie pojawić pod ta następną notką, ale kurcze pomyliłam się :) Wybacz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety przy uzywaniu balsamow skóra nie moze byc wilgotna, bo przy takiej rozwadniasz składniki aktywne. Po 3 min od kapieli, to rzeczywiscie czas najlepszy,a to dlatego,ze pory na ciele sa rozszerzone co zwieksza wchlanianie sie subst. aktywnych. Na wilgotnej skorze zdadza egzamin jedynie oleje i oliwki do ciala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hummm jak to napisac, jak wycierasz sie recznikiem i nie trzesz skory, tylko ja "wymaczasz" to ona pozostaje chwile wilgotna, zanim odlozysz rcznik, wezmiesz balsam, otworzysz i zaczniesz smarowac, skora juz jest wlaściewie calkowicie sucha. chodzi o ten moment, kiedy -tak jak piszesz, wylecialy mi te pory z glowy- przez 3 min skura jeszcze schnie. CIezko opisac 3 min potokiem zdan:D nie wiem jak to ujac, nie smarujemy na mokro bez wycierania recznikiem, ani nie suszymy sie 3 min stoja i czekajac az skora wyskchnie.
      Ja nawet jak proboje zdazyc to zanim wszystko wytre i sie ogarne to juz jestem i tak calkiem sucha i sciagnieta, rzadko mi sie udaje zdazyc w ciagu 3 min.

      Usuń
  4. cześć, peeling ulubiony to mój ulubiony, ale mężczyźnie nie proponowałam jeszcze :) jako mamę i kosmetologa chciałam zapytać co polecasz na rozstępy? jestem w 16 tyg i jeszcze nic nie zaczęłam stosować. nie musi być z najwyższej półki, chyba że musi ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:)
      ja nie uchronilam sie przed rozstępami, aleeee ja nie zappobiegalam. Nie smarowalam systematycznie..
      Jezeli masz sklonnosci rodzinne do rozstepow, to zapewne sie one ppojawi czy bedziesz dbac czy nie, Ja polecam jak i wiekszosc mam oliwke lub krem mocno nawilzający. Ja smarowalam sie perfekt mamą, ale nie dzialala na mnie w ogole. Przy sklonności do rozstępów chodzi o to, zeby skóra była dobrze nawilżona i elastyczna. Ja osobiscie zle dbalam o skore nawet przed ciąza(nadal nie dbam z lenistwa;)) i to spowodowało nieprzyzwyczajenie skory do rozciagania.
      Czytałam kiedys, ze kobieta w ciazy powinna sie smarować nawet do 3 razy(!! dla mnie to strasznie zabieralo czas na lenistwo;)) dziennie oliwka czy kremem nawilzajacym.
      Postaram się siąść dzisiaj i zglębc temat, bo zaniedbala, bloga więc jeszcze sczególnie zwróce uwagę na ten temat pielęgnacji. :)

      Usuń